Gilla njuta på facebook!

onsdag 25 januari 2012

Nytt porslin till njuta!



Ååååå vad glad man blir när man finner vad man söker! Detta underbara porslin i udda och oudda färger och former passar perfekt in på njuta! När man dessutom la på en kaka så blev det helt perfekt!



 Underbart söta små koppar till cappuccino och varm choklad! Jag älskar gammalt porslin!



Här är dom nya stora varm choklad kopparna! Hittade dom på Indiska i Skövde, och är mkt nöjd!


Idag har jag fått in lakritspulver, och lakristsstänger med 100% lakrist. Bra allternativ för sötsugna som inte vill äta socker! Det har också planerats vidare på "njuthälsohyllan", jag tycker att det ska bli så kul när det blir klart! Har siktat in oss på att det ska stå klart till påsken. Har ni några bra ideér eller önskemål till denna hylla, så skriv ett mail på facebook och tala om det =)

Ha det så gott nu, och glöm inte att komma in och provfika det nya porslinet! / Milou

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Torkade hallon vill jag kunna köpa från "njuthälsohyllan"!
    Syns i morgon för då kommer vi och fikar!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag ordna herrn!
    Ja ska banne lära mej att frystorka frukt, så kan vi har rymdmatsfest sen =)
    Ses i morgon!

    SvaraRadera
  3. Låter spännande med njuthälsohyllan.

    SvaraRadera
  4. Ja, det kommer att bli kul när den är klar! Kom gärna med förslag! =)

    SvaraRadera
  5. Vilket fint porslin, Milou!
    Nu måste jag ju komma på stört och fika!
    Drar med mig syrran också :)

    SvaraRadera